woensdag 29 mei 2013

Zweedse lapjes

Al een heel tijdje geleden heb ik al de lapjes laten zien die ik tijdens onze vakantie in Zweden heb gekocht. En afgelopen winter heb ik er dan eindelijk een "Veranda stel" van gemaakt.

De bedoeling was dus dat die kussens lekker op de banken en het tafellopertje op de tafel in de veranda konden komen te liggen tijdens zomerse voorjaarsdagen.

Helaas ligt het hele spul nog steeds binnen *snif*.

Wel heb ik een andere vrolijke quilt zolang in de veranda gehangen, zodat het toch een wat vrolijker gezicht is dan al die regen
 
En waarom heeft het zo lang geduurd voor er weer wat nieuws te lezen was???
 
Ik heb de afgelopen tijd gewoon heel veel gewandeld, als voorbereiding op een wandelvakantie in Schotland. Omdat ik zekerste weten geen last van mijn blessures wilde hebben tijdens "The Great Glen Way".
 
Een tocht van 77 miles (zo'n 125 km) van Fort William naar Inverness in Schotland waarvan we intens genoten hebben, ondanks de kou en de regen. Maar ja, da's Schotland immers. Hieronder ook maar wat impressie fotootjes.....
Leuk hè, die beroemde Harry Potter brug? Ieder keer als we in de buurt zijn willen we toch even bij Glenfinnan langs.



 Af en toe de voetjes omhoog na een dagje stappen. Waar zo'n uitpuilende koffer al niet handig voor is.



 En onderweg doe je zelfs nog inspiratie op.


 
 

Ik zal de volgende keer heel wat sneller weer wat laten horen/lezen,
Groetsels,

Spirit

1 opmerking:

  1. Wauw wat een leuke veranda heb jij zeg. Wil ik ook........... en het quiltje fleurt hem helemaal op.

    BeantwoordenVerwijderen