zondag 20 november 2016

Details




Vorige keer al mijn herfst quilt laten zien, maar na het plaatsen er toch achtergekomen dat de paneeltjes zelf niet echt duidelijk zijn. Van mijn favorieten toch maar wat detailfoto's gemaakt.










En dan ook maar even de laatste ruggensteuntjes showen. Toch grappig om te zien hoe verschillend ze worden ondanks de roze/witte kleuren en hetzelfde patroon.





Ik heb jullie al lang geleden een quiltje geshowd waarbij ik een legging van tarotkaarten had gemaakt. Aangezien mijn zusje tegenwoordig zulke kaartleggingen doet heb ik hem eindelijk eens afgemaakt en het haar geschonken, daarbij de Pentagrammen op de top geaccentueerd met verschillende borduursteken in verloopgaren. Best apart geworden. Maar helaas daar dan weer geen detailfoto's van gemaakt. Als ik weer eens bij haar op visite kom, dan sneak ik wel even naar haar spirituele kamertje.

Jullie ook veel plezier komende tijd met oog voor details.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten