zondag 26 april 2009

Verplicht "stilzitten"



Gatver, afgelopen vrijdagavond een flinke blessure opgelopen. Vermoedelijk (weer) een zweepslag oid. Strompel nu dus maar zo'n beetje door het huis. 'k Heb nu wel een extra stimulans om zo snel mogelijk de rand langs die nieuwe top te zetten en de achterzijde te maken zoals ik hem ontworpen had. Dan kan ik namelijk met het rustend pootje toch lekker bezig zijn en hem doorquilten. Dit was een quilt die ik gemaakt heb zowat tijdens onze verhuizing [:D]. Eerst een week erover gedaan om de top te ontwerpen, waarbij ik mezelf aardig wat "regels" (lees voorwaarden) opgelegd had. Toen dat eenmaal op papier stond, was het in elkaar zetten enkel een kwestie van patroon consequent volgen. In diezelfde periode (maart dus) heb ik mijn sampler gequilt en die is dus nu echt helemaal af. Er wordt wat afgesleept met die quilt. Nog net geen "ruzie"op de bank, bij het liggend TV-kijken [:D]. Nummer twee zal dus met open armen ontvangen worden.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten