woensdag 24 februari 2010

Sampler

Het is al zowat een jaar geleden dat ik de laatste hand legde aan mijn sampler. Nog steeds kijk ik er met heel veel plezier naar. En heerlijk genieten hoor, zo'n wollen quilt op je dekbed. Geeft zo'n lekker ouderwets logeergevoel onder die "zware" dekens.

Er moet nog wel een label aan de achterzijde, dat dan weer wel. Maar als kenmerk voor mijn quilts heb ik ervoor gekozen dat er altijd wel een pentagrammetje in verwerkt zal worden. Zie je ze zitten aan de rand? Van dichterbij bekeken zie je het quiltwerk sowieso veel beter.




Vandaag thuisgekomen uit het werk met een flinke verkouden kop en na het eten toch nog even de tijd genomen om het derde blokje van SBS te maken. Dinsdag is normaliter mijn minst favoriete dag van de week, maar ik ga proberen om me in te houden, wat blokjes maken voor SBS betreft, en werkelijk alleen op dinsdag één blokje te maken. Dan heb ik lekker iets om naar uit te kijken.

's Avonds uiteraard op tijd voor de buis om naar de 10 km van Sven Kramer te gaan kijken. Helaas, ik wist meteen dat er een diskwalificatie zou volgen. Niet alleen voor Sven zelf moet zo'n foutieve wissel een ramp zijn, maar meer nog voor zijn coach Gerard Kempkers, die hem die aanwijzing gaf. Hopelijk blijven ze elkaar wel waarderen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten