woensdag 10 maart 2010

Oude Mysterie


Na het voltooïen van de basiscursus in december 2008 had ik me meteen ingeschreven voor de nieuwe mysterie van Francoise Maarse van de Quilterij. Maar die sterrenquilt van haar (mysterie 2005/2006) vond ik zo mooi dat ik ook het pakket daarvan direct aangeschaft heb. Heel fanatiek daaraan begonnen, maar na onze eerste verhuizing in maart 2009 is die quilt zo netjes opgeborgen dat er in het huurhuis niet aan verder gewerkt is. Nog een voornemen dus.... Nu alles zo'n beetje tot rust begint te komen in ons nieuwe huis ook eens aan deze quilt verder gaan werken.


En natuurlijk is gisteravond weer een snelle start gemaakt met het wekelijkse blokje. Door weer een avondje basketbal heb ik het blok vanmorgen pas in elkaar kunnen zetten. Wel een lekker vrolijk blokje, niet dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten