zaterdag 30 oktober 2010

Excuses

Oepsie,

Beloften maken schuld, ik weet het, en ik kan alleen maar smoesjes bedenken voor het niet nakomen van die beloften. Dat moet dus echt serieus beteren.


De blokjes van de Bridal Sampler zijn helemaal bij, dus daarvan kan ik er weer een aantal showen. Laatste tijd ook best wel het nodige afgemaakt. Daar kan ik de komende blogs wel mee vullen. Volgende week begint weer de nieuwe Mysterie bij de Quilterij. Vuur heeft de daarvoor benodigde randstof uitgekozen tijdens onze vakantie in Schotland, maar ik was nog steeds niet overtuigd dat dat ook mijn keuze was totdat Willeke (van de Quilterij) er in vogelvlucht een serie bijpassende FQ's bijplaatste. Sindsdien staat die doos me al verleidelijk aan te kijken, heerlijk. Vandaag dan eindelijk maar eens die lapjes uitspoelen zodat ik na het onthullen van het eerste deel as. donderdagavond meteen aan de slag kan.

Fijn weekend, groetsels en tot snel weer,
Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten