donderdag 3 maart 2011

Bijblijven

Afgelopen dinsdag weer gezellig naar een bijeenkomst voor de Bridel Sampler geweest. Aangezien ik de blokken grotendeels op de naaimachine maak ben ik op zo'n ochtend niet echt productief. Ja oké, ik klets namelijk ook graag, maar daar zijn die ochtenden dan ook voor. Ik had me dus bedacht om gezellig mijn pretpark quilt mee te nemen en daar ondertussen aan te werken.

En ja, dat werkt heel wat beter, want daarmee kun je dus wel praten en breien euh, quilten tegelijk.

Ik heb even een SBS-blokje overgeslagen, maar werk rustig en gestaag gewoon verder. Leuk en verrassend resultaat telkens weer.

Inmiddels ook alweer twee nieuwe kussentjes klaar liggen, voor het geval dat. 'k Krijg er wel steeds heel dankbare reacties op. Dat maakt het des te leuker om er mee door te gaan.

Vanavond weer naar een nieuwe mysterie-avond bij de Quilterij. 'k Kan haast niet wachten om weer lekker aan de gang te gaan, zowel met de grote als met de kleine mysterie. Maar of daar veel van zal komen de komende dagen is afwachten natuurlijk met de carnavalsdagen voor de deur.

Veel plezier de komende week in ieder geval, of het nu carnavallend, patchend of quiltend is, zolang je maar geniet.
Groetsels
Spirit





Geen opmerkingen:

Een reactie posten