dinsdag 14 augustus 2012

Centraal Blok

Mijn centraal blok
Hij ligt al even klaar, de hele Sylvia's Bridal Sampler compleet in elkaar gezet. Het blijkt dat ik al een tijdje geen foto's meer van het toestel heb afgehaald en het toestel is momenteel......?????? Tja, even afwezig dus. Ik kan dus enkel het centraal deel showen. De figuurtjes staan voor de vijf elementen. vlnr, vbno; Lucht, Water, Geest, Aarde en Vuur. Dus toch dat Pentagram, maar dan ietsje anders. Ik heb er nog voor de vakantie een rand voor gemaakt met allemaal van die wiebertjes. (Halve sterren dus.) Helaas moet er stof bijbesteld worden om die rand ook echt af te kunnen maken en dan mag hij er aan. Ben momenteel druk denkende over een achterkantstof. Maar dat kan best nog wel even wachten. Ik moet immers nog steeds de Parade quilt afquilten. Sinds het voorjaar heb ik daar niet meer aan gewerkt. Wel afgelopen vakantie weer verder gewerkt aan mijn "Travelling Around".

Oh, en aan heel wat meer projecten heb ik de laatste maanden gewerkt. Ik zal weer eens wat geregelder gaan posten en dan komen de foto's vanzelf weer langs.

Nog even lekker nagenieten van een zomer, die nu pas lijkt te zijn begonnen.

Groetsels en tot gauw.
Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten