vrijdag 1 februari 2019

Niet gehaald

Tja, ik weet niet hoelang de "link" naar Emstreet quilts openstaat om het bereikte maanddoel te showen. Maar voor mij maakt dat deze maand niet uit. Ik heb het dus niet gehaald. Jammer, maar geen ramp. Ik heb tenslotte tussendoor ook dat boxkleed gemaakt.


En ik probeer nog steeds de My Dear Daughter quilt voor het eind van deze maand af te hebben. In plaats van vier blokken, heb ik er maar twee gequilt. Momenteel zit ik zelfs lekker in een hotelletje in Zuid Limburg in een winters landschap. Wandelen is daar puur genieten momenteel. En ik, als ultiem ochtendmens, heb uiteraard de quilt bij me zodat ik al in de ochtend aan het quilten kan, terwijl manlief Aarde nog slaapt.

Hmm, I don't know how long the link to elmstreetquilts2019; januari is open, but it does not matter that much. I did not succeeded.
But I have an excuus, I made a quilt for the play pen of my daughter's baby, as you can see on my last post.

So, no four blocks at the end of this month, but only two.
Hopefully better next month.

Jullie ook weer veel plezier met jezelf uitdagen. Een kleine tegenslag hoort daar af en toe bij.  Toch?
You also have fun with challenging yourself. And somtimes it doesnot work. So what?

Groetsels,
Spirit



Geen opmerkingen:

Een reactie posten