woensdag 24 maart 2010

Home-Sweet-Home




Eindelijk heb ik een serieuze start gemaakt met het quiltwerk van de mysterie 08/09. Na de laatste verhuizing heeft het laatste patchwork namelijk even op z'n kont gelegen. Nadat ik dan eindelijk die top in elkaar had zitten was het sandwichen zo gebeurd en kon ik aan de gang. De komende weken zal ik wat foto's showen die in de loop van het jaar gemaakt zijn. Te beginnen natuurlijk met dat spannende begin van gewassen en mooi gedrapeerde lapjes... wachtend op...


En natuurlijk is er ook deze week weer een blokje van SBS.

Ik ga er toch eens over denken om net als Willeke (Colourful affairs) alvast de sashings eraan te zetten. Ik heb namelijk al een compleet ontwerp gemaakt zoals ik de blokjes tzt aan elkaar wil zetten. Over het algemeen wel dezelfde volgorde als de originele SBS, maar aangezien ik er een vierkant quilt van wil gaan maken, zijn er enkele rijen aangepast. Ik zal weleens puzzelen of ik daar ook een overzicht van kan laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten