woensdag 9 juni 2010

Uitdaging

Ja hoor, even wat druk op de ketel gezet. Mijn uitdaging heb ik genoteerd en die is wat scherper gesteld dan het "werkschema"dat ik voor mezelf opgesteld had. Daarmee weet ik dan in ieder geval "zeker" dat ik er deze zomer wat quilts bij krijg. Ook het "strandquiltje" waar ik enthousiast mee begonnen was, staat op de lijst. Anders loopt die het risico dat hij in de plastic zak op de hobbykamer blijft. Momenteel dus elke avond heerlijk aan de home-sweet-home aan het quilten. Met een stoel voor m'n neus, gaat dat prima. Kan ik die grote 2.40m bij 2.40m tenminste overheen leggen en heb ik geen last van die zware met wol gesandwichedte (?) quilt met dit warme weer.

Het blokje van deze week was een fluitje van een cent. Zo heel zoetjes aan ook eens gaan bedenken wat voor ieniemienie blokje tussen de sashings moet gaan komen. 'k Zit aan iets groens te denken, maar dat kan natuurlijk nog alle kanten uit gaan. Momenteel is het weer een beetje druilerig, maar wel heerlijk temperatuurtje. Hopelijk kunnen we komende week weer heerlijk gaan genieten van zomers weer. Veel plezier in ieder geval komende week en groetsels.

Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten