vrijdag 23 juli 2010

Feestjes

Pjew, da's lang geleden. Daar gaat mijn goede voornemen om iedere week een blogje te schrijven. (En eerlijk gezegd ook het voornemen om iedere week maar één blokje te maken.) Afgelopen weken lekker gefeest. Examenfeestje van "Water" achter de rug. Leuk, gezellig feest zonder gekkigheidjes. Ons eigen zilveren bruiloft op 3 juli. Geweldig feest geweest. Alleen was het bloedje heet. Maar wij en de gasten hebben in ieder geval een heerlijke avond gehad. Het weekend erop hadden we een kampeerweekend met de scouts/explorers-ouders. Kei-gezellig en afgelopen week de sluiting van het scouting seizoen met een BBQ op hoogte. (Helaas fototoestel vergeten, maar er was een geweldig bouwwerk gepionierd.)
En mijn quiltwerk? Alles netjes "op schema". Dat wil zeggen, m'n mysterie-opdracht klaar, m'n maandquiltje hangt netjes op tijd, de strandquilt is af, de zomerbloemen quilt ben ik momenteel aan het quilten (machinaal) en aan de home-sweet-home quilt wordt gestaag iedere avond met de hand verder gequilt. Alleen wil ik ook nog even de kleine welkomsquilt bijwerken. Op een of andere manier ligt mijn hart daar niet, want het is werkelijk maar een stiefkindje. Maar eenmaal begonnen wil ik het ook afmaken.
Oh ja en dan wil ik voor ik op vakantie naar Schotland ga, ook nog de 8 miniquiltjes van mijn jaarwiel ontworpen en klaar hebben. En met de SBS blokjes.... Daar heb ik een aantal weken geleden dus even een "spurtje meegemaakt. Maw vooruit gewerkt dus. Nog drie extra en ik ben er klaar mee tot begin september. (Na de vakantie dus.)
Hopelijk pik ik toch weer het wekelijkse ritme op. In ieder geval fijne zomerse dagen voor de komende tijd.
Groetsels,
Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten