zondag 12 december 2010

Uitdaging

Afgelopen zomer serieus aan de uitdaging van de Quilterij meegedaan. Daarbij mezelf een behoorlijk aantal uitdagingen opgelegd met de bedoeling dat een paar echt zomerse quiltjes ook echt af zouden komen. En ja, dat is in ieder geval gelukt. Helaas moest ik de "Grand Finale" missen. Een migraine aanval belette me om de open dag bezoeken en al de werkstukken van de andere quilters te bewonderen. Het was dan ook een leuke verrassing om de week erop te horen dat ik de eerste prijs had gewonnen. Ik werd lekker verwend met een hele leuke kalender (met hele mooie quilt foto's), klosjes quiltgaren, een quiltmagazine en een workshop naar keuze. Gisteren dan die workshop bezocht. We waren maar met een klein groepje, maar dat maakte het zeker zo gezellig. Flink op kunnen schieten, maar thuis bleek dat ik toch nog niet genoeg gequilt had :-D. Toch nog lekker even doorgewerkt, zodat er al een echt beginnetje te zien is.
De rest moet toch echt wachten tot het nieuwe jaar. Nu maar afwachten of ik daar echt het geduld voor heb..... Groetsels en voor jullie ook geduldige dagen,

Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten