zondag 9 januari 2011

Patch Parade

Afgelopen donderdag weer naar de mysterie-avond van de Quilterij geweest om het nieuwe deel op te halen. Ook weer de nieuwste patroontjes voor het miniquiltje "Sweet Pieces" ontvangen. En oh, wat zijn ze inderdaad lieflijk zoet. Zo schattig dat ik natuurlijk donderdagavond meteen aan het borduren sloeg. Voor 10 uur vrijdagochtend kon ik al mijn minigalerijtje gaan creƫren. Schattig niet dan?





Vanmorgen de hoekdelen van de Patch Parade in elkaar gezet. Het werk daaraan viel inderdaad heel erg mee. En wat is er een leuk blok van te maken zeg. Ik laat hem voorlopig dus gewoon lekker zo op mijn hobbykamer hangen. Kan ik er zo van genieten. 

En de middag.... die wordt gevuld met rustig verder quilten aan de Pretpark quilt of een heerlijk ommetje want het zonnetje schijnt verleidelijk deze middag.



Waartoe je je ook laat verleiden deze week, veel plezier ermee in ieder geval.
Groetsels Spirit.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten