maandag 24 januari 2011

Support

Morgen alweer een bijeenkomst voor de blokjes van Sylvia's Bridal Sampler. Lekker zo'n tussendoorquiltdag. Inmiddels zijn we al bij Grace’s Friendship. Dit is een blokje met geappliceerde mensjes in een voortuin bij een huisje met boompjes.

Ik heb besloten om dit blokje te laten vervallen in mijn eigen quilt en daarvoor in de plaats een blokje te maken welke ik ook gebruik voor mijn Ruggensteuntjes.
Daar heb ik vier keer een aangepast blok "troost"/"comfort" voor gebruikt.  Aangezien ik die aanpassing nog niet in andere quiltboeken ben tegengekomen doop ik dat blok bij deze dus  "Ruggensteun"/ "Support".



Ook alvast een blokje zo ongeveer achteruit het boek gemaakt. Dan komt er zo stiekumpjesaan een hoekje van de quilt af. Voelt een beetje als een bochtje afsnijden, maar wel leuk om zo heel voorzichtig al iets te zien groeien.

Tot een volgende keer maar weer en fijne tussendoor quiltdagen,
Groetsels
Spirit




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten