vrijdag 18 februari 2011

Pretpark

Zo, da's alweer even geleden. Niet dat ik mijn blokjes voor SBS nog niet af heb hoor...


 
Ik ben netjes bij tot en met afgelopen week. Eerlijk gezegd liggen die al een paar weken klaar. Beetje druk met ditjes en datjes geweest de afgelopen weken en zodoende weinig tijd achter de naaimachine doorgebracht.





In plaats daarvan 's avonds lekker "lui" op de bank tv gekeken. Op mijn eigen stoel genesteld met bijzettafeltje vol met alles wat ik nodig heb voor het quilten van de pretpark quilt en wouwie, wat schiet dat dan op zeg. Ook al zijn het elke avond maar kleine stukjes, inmiddels hoef ik nog maar enkel de vliegertjes en de buitenrand. En dat terwijl ik er dit jaar pas aan begonnen ben.  Ik kan eigenlijk niet wachten tot hij op het bed komt te liggen, want staat dat niet prachtig?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten