woensdag 11 mei 2011

OEQC

Afgelopen weekend weer naar Veldhoven geweest, samen met Anne-Marie. Dit keer maar weer wel vroeg op pad gegaan, want vorig jaar was er al veel meer te bekijken. Nou, dit keer hadden we inderdaad genoeg te zien en te ontdekken. Leuk om zo inspiratie op te doen zeg. Het was ook ontzettend leuk om alle Quilterij-mysterie's bij elkaar te zien. Natuurlijk moest er even een foto gemaakt worden, want zo hangend, krijg ik hem thuis niet gefotograveerd. 

In de vele stands veel leuke dingen gezien en oh, wat was ik weg van die grof geweven Japanse stoffen. Die verleiding kon ik dus niet weerstaan en ondanks drukke werkdagen heb ik de top inmiddels zelfs al af. Tja, het patchen is zeer eenvoudig, dus dan schiet het behoorlijk op. Wat staat hij mooi bij mijn, eenvoudige, pure en grove meubels.  

Ook voor de badkamer eindelijk stofjes gekocht om met hexagonnetjes een leuk matje te maken. Al sinds de verhuizing ligt er enkel een handdoek onder de ijzeren handoekkenstandaard om de vloer niet te beschadigen.  Die krijgt nu dus eindelijk zijn eigen matje.

Zijn dit nog steeds lente-kriebels? Die zalige, bruisende, chaotische onrust en zin om vanalles te maken?
Vast wel, dit kan en mag niet blijvend zijn......
Hopelijk genieten jullie ook van zo'n bruisende chaotische onrust om lekker creatief bezig te zijn. 

Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten