donderdag 9 juni 2011

Even tussendoor

Afgelopen weken heel druk geweest met van alles en nog wat Daardoor weinig gequilt/gepatcht. Zo tijdens de ritjes met de trein kan ik wel elke werkdag een klein uurtje met de hand die rondjes op de vierkanten van de mysterie zetten. En dan schiet dat in één keer dus wel behoorlijk op.  Dus toen heb ik afgelopen dagen ook maar die "lastige" buitenhoekjes op de vierkanten van deze maand gezet. Is mijn huiswerk in ieder geval af :-D.


Oh ja, en dan heb ik natuurlijk  ook mijn badmatje op die manier afgekregen. Tenminste...de top.





Nu ben ik bezig met mijn achterstallige SBS-blokjes. Nou ja, achterstallig.... Ik kwam er dus achter dat er in één van mijn blokken (bestaande uit 9 SBS-blokjes) nog maar één blokje ontbrak. Tja, ik beken, dat ene blokje kreeg toen dus voorrang.  Helemaal klaar is dat grote blok nog niet, want ik moet Kansas Troubles opnieuw doen, die heb ik voor het mooie net te groot gemaakt. Maar er kon zo tussendoor wel al een foto gemaakt worden, leuk hé.


Een paar weken terug ook eindelijk die achterkant van mijn vaders quilt afgemaakt. Hij is net zo mooi als de voorkant, vind ikzelf.  Dan kan hij dus werkelijk met de seizoenen meedraaien. Met het quilten al een beginnetje gemaakt maar ja druk, druk, druk. De rest wordt, denk ik, een leuk project voor de uitdaging.

Wat zei ik ook alweer? Niet veel gedaan? Als ik het zo even teruglees, heb ik toch nog aardig wat onder mijn handen uit gekregen.  Maar het waren allemaal van die gezellige kleine dingen, dan heb je dus niet eens in de gaten dat het bij elkaar toch aardig wat is.

Volgende keer zal ik weer wat sneller iets van me laten horen/lezen.

Groetsels en jullie ook veel plezier met kleine gezellige klusjes.
Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten