woensdag 15 juni 2011

Te verleidelijk




Afgelopen donderdagavond weer Mysterie-avond gehad bij de Quilterij. Leuk om te zien hoe al die blokken kunnen verschillen en er allemaal even vrolijk uitzien.  Natuurlijk kregen we weer huiswerk op voor een volgend keer. Weer blokken en suprise, suprise.... de grote driehoeken van de flying geeses moesten gesneden worden. Als voorbereiding voor stap 9 en 10...... Ja daaaag, ik is vrouw en nieuwsgierig, dus reuze benieuwd hoe die flying geeses eruit komen te zien met die felle kleuren en die donkere achtergrond. De vrijdag was besproken voor een sport/workshop-dag van mijn werk, dus kon er pas in het weekend aan de nieuwe opdrachten gewerkt worden. Normaal gesproken komen de borduurwerkjes op de eerste plaats, maar deze keer sluiten ze de rij.
Blokjes af en tataretaaaa......

alle flying geeses af......

Leuke hé?  Dan kan ik na de borduurwerkjes, de SBS-blokjes bijwerken en daarna aan de uitdaging beginnen. Ik ben, geloof ik, weer een beetje te enthousiast geweest. Maar ja, als het me lukt heb ik er weer een paar mooie quils bij. En anders ben ik in ieder geval al aardig op weg.

Groetsels en voor diegene die ook met de mysterie meedoen, succes met de vogeltrek....

Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten