zaterdag 23 juli 2011

Vakantie

Omdat "Vuur", onze jongste dochter, afgelopen woensdagavond naar de Wereld Scout Jamboree in Zweden is vertrokken, inclusief een geweldig actieve voorreis in Denemarken, zijn wij donderdagochtend ook richting Zweden vertrokken. Zij met heel veel jongelui met meer dan 25 bussen, wij met z'n tweetjes gewoon met de eigen auto.  Ook best wel gezellig hoor :-).  "Aarde", manlief dus, rijdt en ik heb op de heenweg sowieso al een boek uitgelezen en ben ook maar met zo'n "merry go round" begonnen. Ik kreeg er op de boot van Duitsland naar Denemarken zelfs aanspraak door.




Met te weinig wit/creme voor de vierkante blokjes in de meegenomen lapjes werd er dus vandaag in Malmo direct een aanval gedaan op het plaatselijke quiltwinkeltje.  Ojee, zo'n schattig winkeltje. Direct bij binnenkomst al pakketjes met van die heerlijk felle kleuren, die me meteen aan Francoise deden denken, de geappliceerde blokken van Homespun, de quilt Tail Feathers van Cinderberry Stiches en na heel lang dralen en dralen en dralen en nog maar eens twijfelen ook een leuk vrolijk pakketje lapjes samengesteld voor..... dat weet ik nog niet.  Wat word je toch hebberig van die leuke winkeltjes vol met prachtige stoffen.  Hopelijk kom ik in Zweden nog meer van die winkeltjes tegen. Ik hoop namelijk nog wat lapjes mee te brengen die typisch zijn voor Zweden. Ik zou alleen niet weten wat voor lapjes dan typisch zweeds zijn. 

Jullie ook veel plezier met het verzamelen van vakantie lapjes.


Groetsels
Spirit

PS; Mooi patroon in de winkelstraat van Kopenhagen, niet dan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten