zaterdag 6 augustus 2011

En weer thuis





Inmiddels zitten onze Zweedse dagen er weer op. Nog even rust voor die Jamboreeganger ook weer thuis komt. We krijgen zelfs nog twee engelse jongens een paar dagen in huis (ook vanuit die jamboree) die we nog eerder op moeten halen dan onze eigen dochter. We zijn benieuwd naar alle verhalen. Een gedeelte hebben we al gehoord tijdens ons bezoek aan de WSJ in Rinkaby. Een ervaring voor het leven, dat is zeker. 


In Zweden zelf geen winkeltjes meer tegen gekomen met quiltlapjes. Op de terugweg wel nog even een tussenstop gemaakt in Denemarken. Bij een heel uitgebreide winkel even rondgeneusd. Die had ook weer veel herkenbare stoffen en ontzettend leuke handwerkpakketjes liggen in allerlei sferen. Het lijken wel snoepjeswinkels.....

Uiteindelijk maar gewoon een klein setje lapjes gekocht, een hele mooie batik (blauw met... jawel paars ) en zowaar al stof voor de afwerkbies voor mijn huiskamerquilt.



Mijn "merry-go-round" quiltje is gestaag gegroeid tijdens de autoritten van hotel naar hotel. Vandaar dat hij bij mij dan ook  "Travelling around" komt te heten. Nu moet ik me natuurlijk wel beheersen en er alleen tijdens reizen aan werken.  Dat kan dus ook zo'n heerlijk treinkarweitje gaan worden.

Nog een weekje voor de einddatum van de uitdaging. Als het goed is, moet dat nog gaan lukken.
Jullie ook nog veel succes in die laatste uitdaagweek.
Groetsels,
Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten