zaterdag 13 augustus 2011

Pjew, dit keer gelukt

Jippie, mijn uitdaging projecten zijn AFFFFFF. Na de vakantie nog even flink doorgewerkt. Gisterenavond de bies aan de huiskamerquilt gezet en zo'n 2 uurtjes geleden heb ik de laatste naadjes van de kerst-top gestikt. 

De quilt die ik voor mijn vader had gemaakt was ook zo'n project en is inmiddels ook weer in z'n  "geboortehuis".  Alles ligt dus mooi klaar. Om echter nu op stel en sprong naar de Quilterij te gaan is gelukkig overbodig. Ik ben namelijk één van die gelukkigen die een jubileum- workshop gewonnen heeft en mag daarom ook mijn projecten dinsdagochtend meebrengen.

De quilts zijn expres op een hoopje gefotografeerd. Wil je ze helemaal zien, dan zul je gewoon naar de open dag in de Quilterij moeten komen. volgende week zaterdag. :-D. Tegen een beetje reclame zal vast geen bezwaar zijn. 


De sterrenranden die langs het middenstuk van de mysteriequilt moeten komen op beide manieren gefotografeerd. Helaas ben ik mijn programmaatje kwijt waarmee ik foto's zwart/wit kon maken.

Zit dus nog even te dubben welke variatie het zal worden. Hier in huize Pentagram zijn de meningen verdeeld. Ik ga voor de bovenste, manlief voor de onderste. Het liefst zag  ik ze toch eerst nog even in zwart/wit. Toch maar eens eventjes gaan googlen voor wat freeware.

Jullie ook veel google-plezier voor hobby of andere vraagstukken,
Groetsels

Spirit

1 opmerking:

  1. Mmmm, nou "moest" ik gelukkig toch naar de open dag zaterdag, dus kan ik je quilt lekker bekijken! Wat ziet het middenblok er mooi uit. Ik zet vandaag een foto van mijn blok op mijn site, totaal anders geworden! Heb je de rijen flying geese ook al gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen