dinsdag 23 augustus 2011

Mini mysterie



Zo, toch nog maar even de huiskamer en kerstquilt in vol ornaat showen. Afgelopen zaterdag bij de open dag van de Quilterij lagen ze immers opgevouwen en was er nog niet veel van te zien. Bij het zien van de leuke jublieum mysteries, twee weken terug, kreeg ik het toch ook te pakken. Zodoende had ik toch ook nog maar even mijn best gedaan om in ieder geval het middendeel af te hebben. Deze week begint zo zoetjes aan het normale ritme weer te komen, al heb ik nog wat vrije daagjes. Heerlijk om op mijn gemakkie alle laatste beetjes nog te wassen, strijken, op te ruimen en wat kasten te ordenen. En dan tussendoor toch wat patchen, quilten of borduren. Oudste dochter is inmiddels al vertrokken naar Zwolle, dus hangt er sowieso al een ander sfeertje. Nog een weekje en dan moeten ook de laatste leden van het gezin (inclusief moeder) weer in het gareel.
Voor diegene die ook nog van die laatste rustige daagjes genieten, veel plezier, voor diegene die al in het gareel lopen, sterkte....
Groetsels
Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten