woensdag 31 augustus 2011

Quilt wassen.....iek.....spannend

 Zo'n half uurtje geleden mijn eerste eigen quilt (op de sampler na dan) in de wasmachine gestopt. Dat is zo'n beetje de bank-hang-quilt voor de hele familie (op Pa na) om onder te kruipen. Als je moe, hangerig, beetje ziekjes of gewoon lui bent en toch de gezellige volle huiskamergeluiden niet wil missen. Na ruim twee jaartjes redelijk intensief gebruik, heb ik het dus toch maar gewaagd. Vergezeld met wat kleur-vangers op een wolwasprogramma van 40 graden. 'k Ben benieuwd.
Tja, over andere quilts heen geprikt dus.

Inmiddels ook bij met de patch-parade onderdelen en stiekum toch al wat op de grond aan het combineren. Daarbij mis ik nog acht blokken :-D. Gelukkig wordt dat morgenavond onthult en kan er wat gerichter gepuzzeld gaan worden. 


En ook de ganzen verbergen
 een andere quilt.
Met de krullen op het Sweet Pieces quiltje ben ik nu bezig. Hopelijk krijg ik vandaag het rijgen af. Ik mis de juiste kleur applicatiegaren, dus dat moet dan morgenavond tijdens de mysterie-avond  maar even erbij gezocht worden.

Oh ja, had ik al laten weten dat ik een heel leuk naaldenboekje gekregen heb met de jubileumworkshop van de Quilterij? Nou ja, gekregen :-D. Het patroon en de materialen heb ik gekregen. Het maken moest natuurlijk zelf.  Ik vind het zo'n schatje geworden. Grappig, zoiets zou ik zelf niet snel uitzoeken en toch vond ik het ontzettend leuk om te maken en vind ik het schattig om te zien. Heet dat dan grenzen verleggen? :-D

 Groetsels en jullie ook veel plezier met het verleggen van grenzen.
Spirit


Geen opmerkingen:

Een reactie posten