dinsdag 13 september 2011

geduldige Sylvia



Voor al diegene die denken dat mijn eerst gewassen quilt naar de kliko is verbannen....
En mijn lievelingskleur is....







Niks hoor, hij ziet er nog steeds geweldig uit en ruikt heerlijk.  Er heeft al die tijd een verbod op gelegen om hem te gebruiken. (Er zijn nog andere "bank-hang-quilts" beschikbaar hoor.) Maar vandaag is hij dan toch weer door Vuur (jongste dochter) in gebruik genomen. Het is duidelijk haar favoriete quilt.

Vanmorgen weer een SBS bijeenkomst gehad en ik lag een beetje achter.Afgelopen week dus weer eens wat blokjes gemaakt. Nog steeds achter, maar gelukkig minder ver, dan dat ik dacht.

Sinds een paar weken is er bij de Quilterij een ontzettend leuk patroon voor een kabouter/herfstquilt te koop. Steeds stond ik ernaar te kijken en vandaag dan maar de knoop doorgehakt. Voor een plekje naast de voordeur zal ik het patroon aan moeten passen, maar dat blijkt prima te kunnen. Vanavond meteen een paddestoeltje gemaakt. Veel kleine stukjes maar wel ontzettend leuk.  Toch een leuk nieuw projectje dus voor de herfst.

Jullie ook veel plezier met het zoeken naar een nieuw herfstproject(je).
Spirit

2 opmerkingen:

  1. Ach wat een snoepie, dat paddestoeltje.
    Leuk dat je er gelijk al begonnen bent. Kan me er wel wat bij indenken, ik heb namelijk het zelfde.
    Als er ieets nieuws is wil ik het ook meteen uitproberen. Ik heb zo het idee dat dit quiltje voor de herfst al af is. LOL
    groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige blokjes! Echt heel mooi. Dat wassen van quilts hoeft niet altijd stressvol te zijn. Gewoon op een koud wolprogramma en van die handige doekjes erbij gooien. Mijn quilts gaan elke twee weken de machine in en ik heb pas een keer een ongelukje gehad (voering gekrompen). Eeeem, waar is dat stuk hout om even af te kloppen......

    BeantwoordenVerwijderen