zaterdag 24 september 2011

Kabouter

 Na het paddestoeltje van de vorige keer, moest meneer de kabouter natuurlijk ook snel komen. En jawel, het vrolijke ventje stond ook al snel te kijken naar..... Tja naar wat, want toen begon het dubben... zal ik enkel een smal quiltje voor naast de voordeur ....of toch het gehele quiltje, want het is zo leuk. .




 Aarde gaf de doorslag, iets wat ik eigenlijk ook zelf wel had bedacht. Zo'n geheel kabouter/ herfst quiltje kan dan wel schattig zijn, maar is leuk voor basisschoolkids. En aangezien die hier niet meer in huis wonen, gaat het toch maar een smal patroontje naast de voordeur worden... alhoewel... Die eerste kabouter ga ik denk ik verwerken in een poppendekentje voor het dochtertje van een collega. 







De rest van de tijd lekker druk bezig geweest met een heleboel blokjes van de Bridal Sampler (en ook nog met een ander ideetje wat ik voor die sampler heb) (Dat wordt heel leuk Willeke, 't schiet veel harder op dan gedacht.)




Vanmiddag lekker in de tuin gewerkt. Het weer was nog zo zalig dat het zonde was om binnen te gaan zitten. Het gaat tijd worden dat we verlichting in de veranda gaan maken. Dan kunnen we daar heerlijk zitten lezen of handwerken.






Groetsels,
Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten