woensdag 23 november 2011

Rustig aan??

Afgelopen dinsdag weer naar een SBS bijeenkomst geweest en tja, geen huiswerk af. De laatste tijd is het patchen en quilten er sowieso een heel eind bij ingeschoten. Reden; te weinig tijd. Afgelopen maanden zowat fulltime gewerkt en dan blijken de avonden en weekenden toch tekort om ook alle hobbies nog bij te houden.

Wel op mijn gemakkie de top voor de Patch Parade in elkaar gezet. Die mag dus lekker blijven wachten tot ik ook een achterzijde in elkaar gezet heb voor het grote quiltwerk kan beginnen.

Voor de blokjes van de SBS heb ik op de sashings die eronder gezet worden de naam van het desbetreffende blok geborduurd. Dat wordt heel mooi zoals je hieronder kunt zien.

En het quilten van mijn kerstquilt vordert gestaag. Ik heb me voorgenomen dat hij daags na het 5 december feest af moet zijn en zijn plaatsje in mag nemen op een quiltrekje in de huiskamer. Het ziet er dus naar uit dat dat gaat lukken.

Hopelijk gaan jullie ook je eigen doelstellinkjes halen voor de feestdagen.
Groetsels,
Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten