donderdag 1 december 2011

Kerstquilt

Joepie, het is gelukt.

Vanmiddag dan de laatste hand gelegd aan de kerstquilt. Aangezien het aanvankelijk 6 placemats zouden gaan worden, vervolgens 12 placemats en uiteindelijk dus een quilt heb ik hem de volgende naam gegeven;

"Quilt of Placemats"

Leuke woordspeling, niet dan?
Naast de kerstklokken, sneeuwpoppen en hulstblaadjes zijn er ook kerstbomen gequilt en die laatste in de rand.

Goed zoeken naar de kerstboompjes















Nam toch iets meer tijd in beslag dan verwacht, maar aangezien ik momenteel met een gescheurde knieband thuis zit, had ik dus alle tijd om hem af te maken. (Gelukkig niet afgescheurd maar wel een knie die twee keer zo dik is dan anders ivm vocht) 'k Kon toch niet van mijn stoel afkomen en genesteld aan de twee eetkamertafels, met laptop, leesboek, quiltattributen en eten en drinken binnen handbereik, kom ik de dag dus wel door.

Vanavond de familieleden maar eens zo gek zien te krijgen dat ze alle spullen voor de SBS-blokjes binnen handbereik brengen :). Lastig hoor, om zo afhankelijk te zijn.


Hopelijk hebben jullie een veel minder afhankelijke week voor de boeg.
Groetsels
Spirit

1 opmerking:

  1. Echt een Kersterige quilt. Heerlijk! Elke wolk heeft een zilveren randje. Dankzij je (vast heel pijnlijke) knie, heb je mooi wel tijd om te quilten! Het is een geweldige therapie!

    BeantwoordenVerwijderen