maandag 25 juni 2012

Niet stil gezeten

Tjee over time-out gesproken.....
Maar gewoon lekker druk bezig geweest met allerlei quiltwerkjes en bezigheden van huishoudelijke aard. Jongste spruit inmiddels geslaagd dus die mag ook lekker gaan studeren. Weer een zorg minder, die komt er wel.







En waar ik dan zo mee bezig geweest ben? Laat ik het zo stellen; Gezien de lijstjes die ik in januari  heb gemaakt, lig ik prima op schema. (Ik lig zelfs voor met bepaalde projecten.) Maar die jaarwiel quilt moet nog steeds drie mini quiltjes missen. Shame on me.... Bij deze beloof ik mezelf plechtig dat die laatste echt af zijn voor Halloween. Moet te doen zijn.

Ik zal nu maar eens gaan showen waar ik dan de laatste tijd zo druk mee ben geweest. Afgelopen week nog een SBS bijeenkomst in de Quilterij gehad en ik had op het laatst nog wat blokjes te maken. Had er ook wel de tijd voor hoor. En als het eind dan in zicht komt, dan kan ik het niet meer wegleggen. Dus Yep, alle blokjes af. Joechei!

Ik heb de top nu ook bijna helemaal in elkaar zitten, maar grijp net mis op wat sashings stof. Dus voorlopig laat ik de laatste losse blokjes zien en daar alleen al heb ik een paar blogberichtjes voor nodig. Maar dan hoop ik jullie zo snel mogelijk de gehele top te kunnen showen.
.


Jullie ook veel plezier met opschietende projecten,
groetsels,
Spirit








1 opmerking:

  1. Ongelooflijk, hoe kom je toch aan al die mooie patroontjes. Ik ben jaloers op je.

    groetjes

    Wietske Meinders

    BeantwoordenVerwijderen