woensdag 22 augustus 2012

Antieke bloemen



Vorige week weer een SBS bijeenkomst gehad. Dit keer niet meer in de winkel van de Quilterij maar in de tuin van het atelier. (Bij F. thuis dus.) Ook M. kon haar quilt showen, Zij had zelfs de achterkant al klaar. Het wordt een mooi geheel, heerlijk fris.  Ook kon ik een heel mooi stofje scoren voor mijn achterkant. Helaas zat er niet genoeg op de rol voor de gehele achterzijde, maar daar wordt natuurlijk wel iets op gevonden.

Na afgelopen week weer wat rijen vingerhoedjes aan de batik-quilt gezet te hebben, ben ik momenteel weer bezig met mijn antieke bloemen. Toch eens kijken of ik er al wat van in elkaar kan zetten. Bij deze dus wat foto's van de blokken zoalsze de hele zomer op de hobbykamer geduldig hebben gewacht.




Zijn er bij jullie ook projectjes die gedurende de zomer geduldig gewacht hebben en die je nu weer op gaat pikken? Vast wel.

Groetsels
Spirit

1 opmerking:

  1. Ja ja....ik zag je achterkantje al liggen ;)
    Ben benieuwd wat jij ervan gaat maken...
    Was zeker wel warm afgelopen zaterdag?
    Nieuwe familiefoto gemaakt?

    Groet M.

    BeantwoordenVerwijderen