vrijdag 7 september 2012

Weer een top af,

Oeioeioei, ik ga het druk krijgen met quilten komende winter. Niet alleen die Patch Parade moet eindelijk weer eens opgepikt gaan worden, ook de Antieke Bloemen quilt ligt nu klaar om gesandwitcht en gequilt te gaan worden.
Is het geen plaatje geworden?

En met de sterrenquilt begint het ook al aardig op te schieten. De laatste stroken in elkaar en aan de top en dan mag daar ook een achterkant aan.



Terwijl mijn hoofd nog bruist van ideeën voor  nieuwe quilts, zelfs enkel van de stoffen die ik nog heb liggen, realiseer ik me dat ik dus van de winter minstens vijf werkstukken te quilten heb, waarvan gelukkig de Patch Parade bijna af.  Dat wordt dus toch keuze's maken om wat variatie erin te creeëren en strak plannen.  Maar dat laatste gaan we dus niet echt doen, het is en blijft tenslotte een hobby.

Jullie ook veel plezier met keuzes te komende tijd.

Groetsels,
Spirit

1 opmerking:

  1. prachtig die sterren, ze zijn zo ontzettend mooi. Daar moet je toch een hoop werk aan gehad hebben hè? Nou verstand op oneindig, GTST aan en quilten maar.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen