dinsdag 9 oktober 2012

Ufo's

Dit jaar is voor mij echt het jaar van de ufo's.


Eindelijk het miniquiltje "Sweet pieces" gequilt, de rand zit er al aan en zodra ik de juiste kleur heb, kan de laatste hand eraan gelegd worden. Ook eindelijk aan  het december quiltje van het jaar rond van 2010 verder gewerkt, zodat dat dit jaar dan eindelijk in december werkelijk aan de muur kan hangen. 'k Zal er de volgende keer wel wat fotootjes van laten zien.  Maar ook ......ta-te-ra-taaa....


De top van de sterrenquilt is af. In najaar 2008, toen ik net de basiscursus erop had zitten en me ingeschreven had voor de mysterie, dacht ik tijd over te hebben en schafte me ook meteen het patroon en tig stof aan voor de sterrenquilt. Tja, met twee verhuizingen en allerlei andere nieuwe dingen om aan te werken, bleek het er toch een beetje bij in te schieten. Inmiddels bleek ik ook al stof te kort te komen en moest er dus wat bij gecombineerd worden. Maar allemaal gelukt zoals je ziet. Dus die mag misschien ook al deze winter gequilt gaan worden.
 

En waar ik dan het blijst mee ben,

Eindelijk ook de miniquiltjes voor mijn jaarwiel af. Een eigen idee en ontwerp wat ik begin 2009 startte. Heel lang hebben er drie miniquiltjes moeten ontbreken, maar nu is het wiel dan eindelijk compleet en kan het gaan "draaien".  De gehele quilt staat bol van symboliek. Daar hou ik wel van. 'k Zal nu alvast een indrukje geven, dan komen de volgende keer wat meer details aan bod.




 




















Jullie ook veel plezier met ufo's,
groetsels

Spirit.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Ineke,
    Je sterrenquilt is werkelijk prachtig geworden.
    UFO"s, wat zijn dat? hihi heb ik totaal niet.
    groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ineke,
    Wat is de quilt mooi geworden..Hoeveel quilts ga je deze winter inplannen om te quilten?

    BeantwoordenVerwijderen