woensdag 13 februari 2013

Hartstikke leuk.....

Even gauw een berichtje tussendoor......

Het Oeteldonkse deurquiltje moest er vandaag natuurlijk aan geloven. Alles werd weer opgeruimd dus ook die kikkertjes op de rood-wit-gele lapjes.

En wat hangt er dan nu naast de voordeur?

Tja, ik moet bekennen dat hartjes maken ontzettend leuk is. Na het maken van mijn krans bleek ik zelf toch nog genoeg rood, wit en roze te hebben voor de nodige hartjes. Ik ben ermee doorgegaan tot mijn vulling op was...


Die komt dus op mijn boodschappenlijstje voor als ik weer in de stad kom.

En die slierten met hartjes?  Ik laat ze nog maar even wat langer hangen dan alleen met Valentijnsdag. Volgend jaar valt 14 februari ruim voor Carnaval, dus kan ik ze al een week of twee eerder hangen.

Wel heel gezellig hoor. Ik denk dat ik maar alvast aan de paashaasjes en paaskuikens ga beginnen. Of toch alleen maar eieren?

Jullie ook veel plezier met beslissen wat te maken voor de paasdagen.

Groetsels,
Spirit

1 opmerking:

  1. Wat gezellig al die hartjes naast de deur. Je bent ook niet te stoppen he? Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen