zaterdag 9 februari 2013

Klaar voor Valentijn

Gisteren weer naar Fatquarters geweest en een heel gezellige dag gehad bij Willeke en de medebommers. De Sarah van maart is ook weer zo'n schatje en we hebben met veel plezier haar gestalte gegeven. Ik kan haar nog niet showen want er piepte toch weer een ander projectje tussen.

Hebben jullie die schattige hartjeskrans gezien bij Willeke haar blog? Hij lag dus ook in haar atelier en ik werd er meteen verliefd op. Eenmaal thuis gekomen meteen aan de slag ermee en oh wat was dat leuk. Ik zag de krans onder mijn handen groeien.



Het lintje wat om het tasje zat, kon ik gebruiken om een lus aan de krans te maken. Dan kan hij dus ook hangen. Wil ik hem op tafel leggen, dan schuif ik de ophanglus er mooi onder. Multifunctioneel dus.


En de rest van de middag? Och, dochterlief  "Lucht" heeft een vriend die niet uit Oeteldonk komt. Die waren vanmiddag dus een kiel gaan kopen, met nog wat versierselen, en tja, als moederlief genoeg restjes heeft en de rol vlisofix in de buurt ligt, is een kieltje zo versierd.  Zo zal hij zijn eerste Oeteldonkse carnaval niet licht vergeten.

Jullie ook veel plezier met carnaval of met tussenpiepende projectjes.
Groetsels,
Spirit

1 opmerking:

  1. Zo jij bent snel zeg. Mooie krans is het geworden.
    Ben ook heel blij met het pakket, moet hem zelf ook nog even maken, de voorbeelden uit het atelier gaan morgen weer terug naar Rinske.
    Dank je voor de reclame!!!

    BeantwoordenVerwijderen