woensdag 30 januari 2013

Echt niet stil gezeten


Hoi allemaal,

Op één of andere manier is het bloggen er niet van gekomen, de afgelopen maanden. Dat betekent niet dat ik niet bezig ben geweest hoor.  Zoveel verschillende dingetjes gemaakt. Ook lekker met hele andere (handwerk)dingen bezig geweest dan alleen maar met quilten. Voor de broodnodige variatie, zullen we maar zeggen. 






Waar ik dus echt helemaal happy mee ben is het deurquiltje hiernaast. Al twee jaar op rij met de gedachte gespeeld om zo'n quiltje te maken, maar dit jaar moest ik dus nog haasten om het idee uit te werken.  Nou ja, idee, gewoon losse flarden en dan vorig weekend er toch maar eens voor gaan zitten om werkelijk die losse flarden om te toveren tot een patroontje. Juiste lapjes zoeken en dan is het in elkaar zetten nog maar een peuleschil. En yep, die hangt dus mooi de komende weken naast de voordeur.

















De patch parade quilt ligt alweer maanden op mijn bed. Heerlijk knus en het is zo'n mooi gezicht, die felle kleuren tegen die zwarte achtergrond. Ik had nog details beloofd van het quiltwerk. Tadaa, dit zijn ze dan. Volgende keer (dit keer op korte termijn hoor) zal ik het totale resultaat laten zien.







 
 En ik ben begonnen met de Bom bij FatQuarters, bij Willeke ja. Wat heeft ze een geweldig atelier. Prachtg werk afgeleverd, heerlijk om in rond te snuffelen en echt gezellig om daar een workshop of zomaar een bee te bezoeken.
Het eerste Sarah quiltje staat al klaar om de komende maand te vieren.

Jullie ook veel plezier met een Bom of andere quilt-uitdagingen.
Groetsels
Spirit

1 opmerking:

  1. Ha Ineke,

    Wat een leuk kikker quiltje. Ziet er gezellig uit.
    En je quiltwerk op de mysterie is erg mooi, leuk he al die kleurtjes quiltgaren!
    En dank je voor de reclame!
    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen