zaterdag 3 november 2012

En we noemen haar....Trees

In februari op de handwerkbeurs eens enthousiast een pakket gekocht om een popje te maken. Tja,  eenmaal thuis blijken er een heleboel dingen voorrang te krijgen. Maar afgelopen week dan eindelijk toch maar eens een startje gemaakt. Och en eenmaal begonnen blijkt het allemaal niet zo lastig te zijn. Ik moet toegeven dat met meer ervaring en met hulp het meisje er ongetwijfeld perfecter had uitgezien maar voor mij is ze mooi genoeg. Ze mag in de hal tegen de olijf"boom" op de kast de boel een beetje in de gaten gaan houden.  Ze staat dan tegenover de toilet, dat maakt haar dan toch zeker geen toiletjuffrouw, of wel?

En afgelopen dinsdag hebben we dan de laatste SBS bijeenkomst gehad. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik sinds de zomervakantie er niet meer aan gewerkt had. Ik had de top zelf toen al af en een heel stuk van de randen die er uiteindelijk langs moeten komen. Stof om het af te maken is ook allang in huis, nu nog de drive om ook daadwerkelijk die top af te maken en de inspiratie voor de achterzijde. Maar er waren gelukkig dames die wel hard gewerkt hadden en waarbij de top netjes in elkaar zat. Oh, wat leuk om die verschillende soorten te zien. Het was een echte Show and Tell. Geweldig. Ik ontving eindelijk mijn klosje garen waar ik al weken op zat te wachten om mijn vijzeltjes eens aan elkaar te gaan zetten. De kleur bleek namelijk ook precies de benodigde kleur te zijn om de bies van het Sweet Pieces quiltje vast te zetten. En dat laatste maakte dat ik er zo vol ongeduld op zat te wachten. Maar nu kan dat dan ook eindelijk afgestreept worden van mijn to-do lijstje.  
 
Oh, en heb ik jullie al laten weten dat het quiltwerk van de patch parade af is? Hopelijk kan ik dit weekend een begin maken met de bies eraan zetten. Dan wordt het nog een weekje doorwerken en joechei weer iets van de to-do lijst. Ik zal de volgende keer wel eens iets laten zien van dat quiltwerk.
 
Groetsels en jullie ook veel plezier met het korter (of langer) maken van je to-do lijstje.
 
Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten