vrijdag 22 november 2013

Sarah

In januari ben ik samen met nog wat oude bekende begonnen met een BOM serie van Sarah, bij Fat Quarters van Willeke. Het is iedere maand weer zo ontzettend leuk om dat meiske onder je handen gestalte te zien krijgen.
















Inmiddels hebben er dus al heel wat Saraatjes de revue gepasseerd. Februari, Maart en April hebben jullie al gezien.

 

 
 
 
 







Vandaag dan maar de volgende maandjes. Ik moet wel bekennen dat ik december nog niet af heb, wel een beginnetje, maar die show ik dan volgende week wel. Dankzij mijn "schema", komt er weer een hele hoop werk onder mijn handen vandaan.













Begin deze maand immers die Antieke Bloemen quilt gesandwicht en het quilten schiet zo erg op, dat ik hem zekerste weten voor de kerst af heb. Misschien zelfs al voor december. Met dit weer vind ik het namelijk zo heerlijk om lekker te quilten.  En oooh wat wordt zo'n quilt dan weer een heel stuk mooier. Als ik 's avonds mijn werk over de bank leg, blijf ik lekker nog even nagenieten. Dat wordt wat als hij helemaal af is ......

Jullie ook veel plezier met projectjes die je onder je handen mooier en mooier ziet worden.







Groetsels,
Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten