vrijdag 20 maart 2015

Randjes

Vorig jaar ook gewoon lekker meegedaan met de randjes en ook het vervolg gaan we natuurlijk bijhouden.

Ik heb lang zitten dubben wat ik er uiteindelijk mee zal gaan doen, maar ik denk dat ze op een groter wandkleed terecht gaan komen volgens bovenstaande verdeling.

Ik ben al wat verder inmiddels, dat kun je wel zien aan de detailfoto's.



Toch maar weer eens een mailtje gaan sturen om te vragen hoe breed elk randje gaat worden en of ze met  één of twee kleuren geborduurd dienen te worden. Dan kan ik er tenslotte een mooie verdeling van gaan maken.


Nu wacht ik steeds zo'n zes tot acht weken maar hoe breed de laatste randjes gaan worden is natuurlijk altijd maar de vraag.

Op deze manier springen we van de ene naar de hobby. Misschien dat ik ook nog weleens een geo-cache verslagje ga publiceren hier. Ook zo'n hobby van ons die nooit echt gedoofd is.







Veel plezier in ieder geval komende week met welke hobby dan ook.

Groetsels
 Spirit


Geen opmerkingen:

Een reactie posten