donderdag 27 september 2018

Mette

Hoera, afgelopen maandagavond ben ik oud-tante geworden van een meisje genaamd Mette. De laatste week ervoor heb ik hard gewerkt aan een leuk box-kleed voor die kleine.  Mijn maandopdracht kwam daarmee wel een beetje in het geding. (Waarom ik nou toch werkelijk op het laatst aan dat box-kleed moest beginnen is me sowieso een raadsel)

Yeah, last monday evening I became great aunt of a girl named Mette. The last week before her birth, I worked hard on a plaid for her playpen.  So it was a bit difficult to work for my monthly goal. (Why I always have to wait for the last moment, I really do not know.)

Maar dat was niet de enige reden dat ik zo laat aan mijn maandwerk begon. Ik ben ook weer lekker sokken aan het breien, van een bolletje wat ik al een hele tijd heb liggen en waarvan ik de kleuren zo leuk vond.

That was not the only reason why I started so late with my monthly goal. I am also knitting socks again. I bought the yarn a while ago for I liked the colors so much.




En.... ik heb een heel leuk patroon voor een grote quilt gevonden op I-net; "Dear Daughter".
Met twee dochters waarvan er één eind februari uitgeteld is... jaja, ik ga oma worden, en waarvan de ander over een half jaar voor een half jaar aan het globetrotten gaat, heb ik genoeg redenen om voor mijn twee Dear Daughters zo'n leuke quilt te maken.  Dat gaat dus hard werken worden.






And I found a really nice pattern for a big quilt named "Dear Daughter".

I have two daughters, one is becoming a mum of herself in february (Yeah, I become grandma). The other one will go travelling around Asia for half a year over half a year, So I have enough reasons to make my two Dear Daughters such a lovely quilt. So I have to work very hard the next year. 




Maar toch op het laatst van de maand maar aan mijn doel gewerkt en gelukkig viel het allemaal wel mee wat ik te doen had. Dus zelfs nog gelukt.

And so, at the end of the month I had to start working on my goal for elmstreetquilts; one-monthly-goal for september. And luckily it was not that much I had to do, It was easier then I expected. So yess, even that task I finished in time.

Voor de komende tijd maar even de rem op nieuwe projecten dus. Jullie ook weer veel plezier met het gestaag verder werken aan de onderhanden werkjes.

So in the near future I cannot permit myself to start new projects again. You also have fun with working on older projects step by step.

Groetsels,
Spirit







1 opmerking:

  1. Very lovely! Thanks for linking up with Elm Street Quilts One Monthly Goal and congrats on your finish.

    BeantwoordenVerwijderen