zondag 2 september 2018

Vier jaar verder...

Ergens in september 2014 heb ik de foto's laten zien van de geplande achterzijde van mijn Sylvia's Bridal Sampler.  De top daarvan lag toen al 2 jaar op een achterkant te wachten.  Nu ga ik dan toch een poging wagen om met behulp van de maandelijkse uitdaging weer een stukje verder te komen.

Somewhere in September 2014 I already showed the pictures of parts of the back for my Sylvia's Bridal Sampler.  The top was already waiting two years by then.  Now, thanks to elmstreetquilts; one-monthly-goal-september, I have decided to make an attempt to start again with that back side.


Er hoort nog een vierde brede baan bij. Doel voor deze maand wordt daarmee die banen alle vier compleet in elkaar te hebben zitten eind van de maand. 

There is another wide stripe like these three ones to make. So my goal for this month is to patch all these four ones at the end of the month. 
Hopelijk krijg ik het voor elkaar dat ik in ieder geval volgend jaar met quilten kan beginnen. Dan red ik het misschien om de quilt binnen 10 jaar af te hebben 😅.

Hopefully I manage to be ready with the whole back this year, so I can start quilting next year.  I might finish the whole quilt within ten years 😅. 



Jullie ook veel plezier met het afronden van hele oude projecten. 

You also have fun with finishing very old projects. 

Groetsels, 
Spirit 







1 opmerking:

  1. Great project! Thanks for linking up with Elm Street Quilts One Monthly Goal and good luck with your project.

    BeantwoordenVerwijderen