woensdag 17 oktober 2012

En nog meer te showen

Ook de jubileum mysterie van de quilterij is eindelijk netjes afgewerkt. Ik had bij het vijfde deel bewust de buitenste randen met de donkere stof en de strepen richting midden gebruikt.  Omdat het op die manier ook zo'n mooie buitenste rand vormde, heb ik het laatste deel van de mysterie er nooit meer aangezet. Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik hem zo lang hem laten liggen omdat ik het resultaat niet zo denderend vond. Dat werd heel anders toen er gequilt werd. Tjeetje wat een wereld van verschil kan dat maken. Het is wel een paasquiltje geworden, dus even geduld tot hij beneden mag hangen.

Ik had al verteld dat ik eindelijk het december quiltje van "het jaar rond 2010" af had toch? Maar ik kwam er achter dat ik nooit die quiltjes geshowd had. Nah, dat zullen we dan maar bij deze doen dan.







 




 
 
En over showen gesproken. Deze week heeft Schering en Inslag weer een tentoonstelling georganiseerd in Woudrichem. Geweldig om te zien hoor. Echt de moeite waard om eens rond te neuzen.
 
Groetsels
Spirit
 
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Nou je hebt de spirit er wel inzitten!!!
    Tjee wat maak jij veel ufo's af!
    En alles even prachtig.
    Mis je wel bij de quilterij.
    Hoop je gauw eem keer te zien.
    Groet Mandy

    BeantwoordenVerwijderen